En fakta text om mig!

ALLMÄNT:

Namn: Linn
Piercingar: I öronen
Tatueringar: Inga
Längd: 1,69
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Ja, hemligt!;D
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nepp
Tänker du på självmord: Aldrig
Vilket shampoo använder du: Något, orka gå och kolla:P
Vilken parfym använder du: Madonnas ( någon hon har gjort)
Vad är du rädd för: Getingar & spindlar
Gillar du Berg-och-Dalbana: <3 love

SENASTE:

Film du hyrde: Minns ej
Film du köpte: Kommer inte ihåg Xo
Låten du lyssnade på: Radio - Beyonce
Låten du hade på hjärnan: I've got the power. LoL!
Låten du laddade ner: Ingen
Personen du ringde: Pappa
TV program du tittade på: överlevarna
Personen du tänkte på: Sof..
Bok du läste: Ehm.. det var nog ett tag sen jag läste nån bok så jag kommer inte ihåg.
Personen du fick mail av: Ellos
Personen du fick brev av: Minns inte
Personen du fick sms av: Sof....
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår XD

FAVORIT:

Mat:
Potatisgratäng med kalkon!

Låt: Paparazzi - Lady Gaga
Sak att göra: Umgås med vänner. Shoppa. Dansa
Sport: DANS! <3
Dryck: hmm.. vet inte.
Kläder: Jeans eller mjukisbyxor och någon störe tröja
Film: I taket lyser stjärnorna

ANTAL:

Gånger du varit kär: 3 tror jag :P

Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: eh..??
Gånger ditt hjärta brustit: Ingen
Hjärtan brustit på grund av dej:  Ingen
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen
Ärr du har på kroppen: Ett som jag fick när jag rev mig någonstans och det blev ganska ljupt..

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Varit i skolan
Var det kul: Nej fy!
Hur tidigt stiger du upp: Vardag: vid 7. Helger: vid 9 kanske.
Gillar du att slåss: Absolut inte!
Vad ska du göra ikväll: Fira pappas födelsedag!:)
Är du seriös: För det mesta.
Vad är du allergisk mot:  Äpplen
Var har du ont: Lite i fötterna sen dansen igår.
Använder du hårspray: Oftast bara när jag ska göra mig snygg till nån fest.;P
Kan du stå på händer: Nepp
Favoritserie: Greys Anatomy och Vänner


Kommentarer
Postat av: Gabriella

SV: hej :) klart jag kan göra en design åt dig:)Adda min msn, [email protected] så får vi sen är jag har tid. inte i helgen iaf ! (:

2009-09-18 @ 08:44:46
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0