Hej

Nu sitter jag i vardagsrummet helt själv, haha ;).
Mina föräldrar är hos grannarna på glögg!
Idag har det varit en jätte kort dag.
Eller det var ju samma tider men det har gått jätte snabbt!
Vi gjorde lite allt möjligt.
Sen efter skolan var jag med Emelie, Ida och Sofia :).
Vi spelade in 4 låtar med Music maker 14.
Haha säger jag bara :).
Vi har sparat låtarna i en mapp som heter "The people".
Haha vi kanske blir kända ;). Vem vet?
Hehe.........
Nu lyssnar jag lite på Idas ipod ( som hon har på sin blogg ).
Imorgon ska jag vara i skolan till kl 5.
Vi ska servera 9-8 orna på deras skol nobel fest.
Blir säkert kul :).
Ska kolla lite på tv nu!

Kommentarer
Postat av: emelie

linn du var ju alldrig där

2009-12-10 @ 17:34:08
URL: http://ekele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0