Hej

Hej hej sötizar!
Idag har jag varit i skolan :)
Dagarena går otroligt snabbt. Men det är ju bra, då blir det ju helg snabbare :D
Imorgon ska jag på dans i 2 timmar :O. Från halv 5 till halv 7...... efter det ska jag till Emelie på tjej middag :)
Vad tur att Emelie bor nära dansen, tar typ bara 2 min att gå från dansen till Emelie!
Det var något viktigt jag skulle skriva men jag har glömt :$
Jaja.... kommer väl på snart.
JO jusdet :D
När jag gick in på blogg.se och hade loggat in så såg jag att jag hade en annan blogg, haha!
Minns inte när jag gjorden den. Aja.. jag gick iallafall in på den och HÄR kan ni se resultatet
HAHAHAHAHAHAHAHA............
Jag vet verkligen inte vad jag har gjort för något ;)

Ska kolla lite på mammas pojkar nu!
Ni vet att ni vill läsa!/ !_ i !\! !\!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0