Hej

Förlåt att jag inte har bloggat på länegee.........
Men det finns några anledningar:

1. Skolan hare tagit för mycket tid

2. Dansen har också tagit över

3. Jag har inte orkat blogga

Men nu kan jag berätta lite om dagen.
Idag var det skola och det var tråkigt.
Sen var det dans.
Dansen gick jätte snabbt, det känndes som bara en halv timma haha!

Nu ska jag titta lite på internet :)

Ha det bra! / !_ i !\! !\!♥

PS: Har ni hört att jorden kommer gå under den 21 december 2012! :O
Tror ni att det är sant?

Nej jag har sökt upp om att detta inte kommer att hända :)
Kanske kommer det hända men inte när vi lever.
År 2012 kommer det kanske bara hända naturkatastrofer som redan finns;)
Så ta det lungt och njut av livet...




Kommentarer
Postat av: Anonym

asså linn du skrämde skiten ur mig!! med dina jävla jorden går under 2o12!! uhhh vilken tur att det inte händer då!! eller hur???

2009-11-12 @ 18:10:30
URL: http://lleaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0