Jag har listat ut en sak.....

Ja, kolla.
Jag vet hur man kan få en annans design till sin blogg och ha den som design.
Tex, Att jag skulle ha min väns design på min blogg.
Såhär gör man:
1. Man går till en blogg med en design.
2. Du högerklickar på bakgrunden och väljer "Visa sidkälla".
3. Sen kommer det en ny sida upp med massa text, och du någonstans på raderna längst upp så finns det ett blått ord som är understryket och som heter " style.css".
4. Klicka på ordet "styele.css"e
5. När du har gjort det så kommer hela stilmallen upp på den bloggen.
6. Kopiera hela den texten och logga sedan in på blogg.se.
7. Gå in på "design" och sen "redigera stilmall".
8. Sen tar du bort all text där och klistrar in den texten du kopierade ifrån den bloggen.
9. Klicka sen på förhandsgranska för att se om allt blev bra utan att du sparar.
10. Sen så kan du klicka på spara stilmall ifall du vill, men jag tror inte att någon vill ha en sån design på sin blogg ;).
Hehe, bara något litet skojigt tips ;D
Ha det bra! / !_ i !\! !\!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0