Mysko

Haha det här var jätte konstigt! Kolla det ringde i våran telefon och då sa jag "Hej det är Linn" och då svarade någon "Eeh, jag tror att jag har ringt fel! Hej då" Och sen stängde den av. Men det som var så konstigt va att det lät precis som min vän Sofia som sa det. Och inte bara det utan att det var inte hennes nummer och sen när jag sökte upp numret på hitta.se så stod det att det ledde till sollentuna scoutkår, och Sofia hade scouter ikväll! Haha jätte konstigt xD.  Jag måste fråga Sofia imorgon! Det här är typ det sista inlägget idag :). Men vi hörs imorgon istället!


Kommentarer
Postat av: emelie

men å villken snygg header linn avensjuk

2009-11-27 @ 14:32:10
URL: http://ekele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0