OTURSDAG

Just nu orkar jag inte blogga!
Har bara lust att klicka på "Ta bort blogg" knappen....
Jag har verkligen haft en otursdag idag.
Imorse när jag skulle ta på mig örhängen så tappade jag hela örhängs lådan på golvet, så alla örhängen åkte ut.
Sen så hittade jag bara 1 av mina favorit örhängen. Och nyss kom jag på att jag glömde ett par nya örängen på dansen igår!
Fast det är inte bara det, här är resten av sakerna:

- Jag är skit förskyld.

- Jag har ont i huvudet.

- Jag har ont i en muskeln i handen så jag kan knappt hålla i saker.

- Jag är jätte trött

och mycket mera........

Ha det bra utom jag! / !_ i !\! !\!♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Linn!

Jag såg ett par sånna örhängen som såg ut som blixtar på dansen, jag trodde det var dina men jag trodde du hade tagit de så jag trodde inte det var dina, annars hade jag tagit de åt dig!:(

2009-11-20 @ 16:14:03
Postat av: Linn

Det var mina -.-

2009-11-20 @ 16:52:50
URL: http://cuitelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0