Ovanlig dag

Hej!
Idag har dagen varit ovanlig. Vi går i skolan till kl 3 men idag skulle jag gå halv 1 för att jag skulle eta svininfluensa sprutan igen. Men då fick jag inte det för att man fick bara ta en än så länge så jag fick gå hem ;). Sen åkte jag och mamma till plantagen och jul shoppade lite grann. Sen så åkte vi hem och sen jobbade jag med svenskan hela kvällen haha. Min saga blev 4 och en halv sida lång :). Snart ska jag äta middag och sen blir det blogg kväll! Det är så mysigt när det regnar ute! Regnet stänker på rutorna och man sitter under en filt framför tv:n åh, mysigt :)!
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med att det är mysigt!! jag skrev oxå 4 och en halv sida till svenska sagan!!!

2009-11-25 @ 20:47:06
URL: http://lleaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0