Sorry

Förlåt att jag inte bloggade igår, men alltså jag hade ju dansshow hela dagen. Och sen var jag så slut så jag orkade verkligen inte blogga! Men nu har jag tagit igen mig så nu är jag på topp humör :).
Idag var det skola, vad kan man säga, tråkiga lektioner och korta raster...
Yes, jag börjar gilla varje dag mer och mer... man kommer närmare julen efter varje dag ! :D.
Och sen vips! Så är det jul ;). Jo om ni vill ha en design kan ni maila mig på [email protected]
Jag kan lägga in några få bilder ifrån showen igår :).
Ska bara ladda upp dem, men det blir inte så många bilder för att dem flesta bilderna är ganska dåliga!
Aja vi hörs snart! :)
/ !_ i !\! !\!♥

Kommentarer
Postat av: linda:)

tuff blogg! :D

du skriver bra.



kolla gärna min, och ge en kommentar eller två?

fortsätt gärna läsa, och följ mig med bloglovin, uppskattas verkligen, hehe puss

2009-11-23 @ 16:35:38
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0