Tjingeling!

Hej hej!
Haha jag vet att jag ändrar min design ganska ofta, men alltså..... jag tröttnar skit fort ;).
O-M-G! Jag fick precis veta att min pappa ska åka ner till malmö, med bil. Det har varit en helt vanlig arbetsdag för honom och nu ska han jaga efter någon ända ner till malmö typ (?). Alltså han är polis:).
Aja skit i det! Idag var det skola och vi hade idrott och det var sådär roligt. Sen har jag varit hemma. Imorgon kanske jag ska göra något med Emma! Vi får se :). Jag har precis ätit middag. Haha kolla, vi har ett stort fönster precis in till köksbordet ifrån trappan ute. Och precis när jag hade sprutat på jätte mkt ketchup så ringde några killar på och ville sälja något så dom skulle få in pengar, haha.... pinsamt :$.

Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: E

Haha!

2009-11-26 @ 20:37:18
URL: http://sveriige.blogg.se/
Postat av: E

Asså Linn din blogg är så himla fin med din design!

;)

2009-11-26 @ 20:47:22
URL: http://sveriige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0