Emma och sofia

Hej! Idag har jag varit med emma ( www.sveriige.blogg.se ) och sofia ( www.seallt.blogg.se ). Det var jätte roligt!:)
Vi har varit i stinsen hela dagen nästan. Vi kollade runt och shoppade. Sen åt vi på SubWay. Och där kan man beställa skit goda smörgåsar.
Jag köpte ett par fina örhängen ifrån glitter, och en svart tröja ifrån H&M.
Sen efter vi hade varit där så gick vi hem till mig och spelade wii, haha. Först spelade vi lite endless ocean. Sen så spelade vi wii sports resort:).
Dan har iallafall varit jätte rolig!
Ikväll ska vi få gäster hit. Så vi får se om jag kan blogga:). Men jag lär gå ifrån bordet, haha;)


Tyvärr hade jag inte med kameran:(

Ha det bra! / Linn♥


Kommentarer
Postat av: emelie

var du i stincen??? med dom igen

2009-10-17 @ 19:26:01
URL: http://ekele.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp

2009-10-17 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0