Fakta om mig

NAMN: Linn Olsson
ADRESS: ************* 15
FÖDD: 20 maj 1998
FÖDELSEORT: Stockholm
BOR: I en villa i Sollentuna
FAMILJ: Mamma , pappa
LÄNGD: 168 cm
VIKT: Vet inte:P
HÅRFÄRG: Mellanblond
ÖGONFÄRG: blå
SKONUMMER: 38 - 39
FRITIDSINTRESSEN: Dansa, vara med vänner , shoppa och blogga.
ÄTER: Gillar oxfilé och potatisgratäng, men gillar också thailändskt eller kinesiskt.
PLANER: Typ ingenting

UTBILDNING: Vittra i sollentuna

SOVER: I min säng, var annars? Hehe
SAMLAR PÅ: Inget
BÄSTA EGENSKAP: Positiv
SÄMSTA EGENSKAP: Att jag inte kan säga vad jag tycker.
TITTAR PÅ: ?
LYSSNAR PÅ: Radio, massor av musik.
GRÅTER: Av sorg.
ÄLSKAR: Ärlighet, dans och mina vänner
HATAR: Falskhet
MINNE: När jag hade min första dans show:) <3

Det var några frågor!'

Ha det bra! / Linn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0