Hej!

Hej, idag var det skola. Det var tråkigt. ( Jag som var extra trött ) Haha.. Aja. Sen efter skolan var jag med sofia www.stockholmaarens.blogg.se . Vi kolla lite på datan sen spelade vi wii sports resort. Hah. Inge mer att säga om dagen.
Här är iallafall marholms bilderna:):

första kvällen vi middagsbordet! Jag i rosa.

Natur bild

OJ! Ursäkta:P

Sofia <3

Hade lite kul-.-

Haha jag och Sofia:P

haha lite roligt bild. Vi står likadant!

Haha jag kör wii:P

Det var marholmsbilderna. Jag har flera bilder men det är mest skrutt bilder:P.

Dom här två bilderna som kommer nu gjorde jag och Sofia för några dagar sedan.



Den här bilden gjorde jag. Alla bilder är på Sofia!


Och här är bilden som Sofia gjorde på mig:



Haha vi hade inget att göra;P


Ha det bra! / Linn♥

Kommentarer
Postat av: a ni vet jag är jag

haha vilka roliga bilder men sofia ser tjock ut

på sin bild:P aja

2009-10-15 @ 20:18:33
URL: http://stockholmaarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0