Hej

Hej, yesss! Nu är det höst lov :D.......
Idag har vi haft kulturdag, men det var bara på förmiddagen.
Jag var där med madde ( www.wannabemaddy.blogg.se ) och några andra.
Sen skulle vi spela teater på rasten, och ja... Haha!
Jag och Emelie ( www.ekele.blogg.se ) skulle spela askkungen och Emelie var askkungen och jag var prinsen.
Och då var det lite blött ute och så han jag säga askkungen du t.......
Sen hör man värdens smälla och så ligger Emelie på marken.
Hahahahaha.... Ida ( www.idke.blogg.se ) och jag och emelie börja garva ihjäl oss.
Det kanske inte låter så kul när manläser det men om man hade varit där så..
Hehe:p Jusdet sen fick emelie en glas bit i foten:o så hela skolan stog utanför rummet och kollade in och alla bah : Vad har hänt!
Sen när emelie hade blivit bättre gick alla och sa : Det var inget!
Hehe, jag hade mig knappt klarat mig undan dagen utan er:P
Nu sitter jag och tittar på idol och äter geisha och myser:)
Ha det bra! / Linn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0