Hej!<3

Nu har jag kommit hem ifrån dansen. Som jag skrev förut så var jag ju med emelie och ida innan min dans. Det har varit jätte roligt. Haha............................
Kolla vi hittade några instrument som emelie hade. Och då hade jag ett litet piano först, ida hade en gitarr och emelie ett munspel. Men sen bytte ida och jag så jag fick gitarren och ida pianot. Och då gick vi ut med en kamera och glas ögon, när det regnade haha!
Och så gick vi runt och spelade i emelies kvarter. Och så gick vi in i en liten skog men den var läskig haha så vi gick där ifrån. hehe.. Sen bakade vi chokladbollar pch dom blev goda. Och så gjorde vi mycket mera men jag orkar inte berätta om allting;).

Ha det bra! / Linn♥


Kommentarer
Postat av: idis <3

Skit rolig dag!!

alla stirra på oss när vi gick rumt i rengnet

med intstrumen tur att bara några såg oss:P

vi måste göra om det (alltså vara hos Emelie)



Ciao!!/Ida<33

2009-10-17 @ 14:06:01
URL: http://idke.blogg.se/
Postat av: emelie

ja det måste vi, kommer du ihåh när linn typ skulle ringa emma eller nåt sånt så kom det nån gubbe och linn spela på gittaren fortfarande när den där mannen gick förbi linn såg innte den där mannen så roligt och så filma vi vårt finna rock band the betels eller hur det stavas

2009-10-17 @ 18:33:23
URL: http://ekele.blogg.se/
Postat av: emelie

när ska vi träffas the betels bandet???



HÖSTLOVET

2009-10-17 @ 18:35:04
URL: http://ekele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0