Hiss/Diss



* ''Hej jag heter Kissie, och jag handlar bara mina kläder på Gina Tricot'' - Är det inte Kissie som brukar skryta om hur mycket pengar hon har? Hur mycket hon tjänar osv. Men hallå, tjänar du så j*kla mycket, köp dina dyra kläder också så det passar in i din 'rika' värld? Men sorligt nog köper du det flesta på Gina Tricot har vi alla märk! Och du klagar jämt på att dina 'fans' är copycats? Men vadå, Gina Tricot är en allmän affär, alla har tillåtelse att handla där. Du äger inte affären precis, var det något mer? Nej tror inte det.
DISS DISS DISS!








- Facebook .... Det är skit roligt! Facebook känns mer privat på något sätt. Man känner sig mycket trevligare,säkrare och mer hemma liksom på fejjan. Där har jag mina alldra närmaste och man träffar ofta på gammla bekanta när man loggar in. Facebook är mycket roligare! HISS HISS HISS!




Komihåg!: Det här är bara vad jag tycker.

 



Kommentarer
Postat av: lea bäst! nej bara skoja!!

håller med totalt!<33

2009-09-29 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0