Im back!

Hej!
Jag vet, jag har inte kunnat blogga på hela dagen igår. Men nu är jag här, så på med hatten och läs istället för att sörja över dålig uppdatering. ;)


I alla fall. NU ÄR DET ÄNTLIGEN PÅSK LOV :D. Vi hade typ påskpyssel i skolan idag, men ingen var på humör så alla var typ... halv döda? ;). Jaja, på eftermiddagen blev jag, Ida och Sofia lite piggare och ja. Jag funderar på att göra en ny design. Eller ska jag bara ändra headern till gul? Jaja, vi får se! Jag har gjort om rummet lite :). Målat mitt skrivbord, haha det låter galet. Men jag hade målat det vitt förut men nu är det grått. :). Sen har jag köpt nya lådor till mitt smink och ja. Lite sånt där som behövs göras ibland ;).
Lite skrutt bilder:

Egentligen för ful att visa, men det gäller att bjuda på sig själv, haha!
Likaså den här!
BTW, idag är det ju 1:a April. Har ni blivit lurade idag? Det har jag. En person sa att Idas hund klättrade upp för deras stege (jag bor granne med Ida) och jag bara "VA! Var!" Haha :P. Jaja vi hörs väl snart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0