Sims 3 tokig!

Haha, japp det är sant! Jag är the sims 3 tokig just nu. Jag vill bara spela det hela tiden ;*. Snart sitter jag väl mitt i natten och har gjort hela kvarteret till en familj, haha!
Bilderna som kommer är tagna av mig :D!


Hon sitter och chattar :P

Samma sim tror jag! Hon ser ut som en fjortis ;)

Någon annan sim som jag gjorde för jätte länge sedan. Dock väldigt ful, haha!

Någon äventyrare jag gjorde för länge sedan!

Ännu en äventyrare :P

Haha, det blev något fel på barnets tröja så ja. Ni ser resultatet ;)

En mamma jag gjorde typ i förrgår! Det är den familjen jag pratade med er om Ida och Sofia!

Och här är barnet som planerar en klädstil ;)

Här va när branet växte från småbarn till barn!

.
Japp det var lite bilder som jag har tagit! :)


Kommentarer
Postat av: Alice

Vad får du alla dom firsyrerna laddar du ner dom?:)

2010-04-01 @ 22:21:34
URL: http://alicehaac.blogg.se/
Postat av: sofi

aa laddar du ner dom? :O

2010-04-03 @ 14:26:06
URL: http://stockholmaarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0