Dansat!

Hejsan!
Idag är det måndag men det är som onsdag eftersom vi slutar på onsdag! :D. Det är skönt.
I alla fall, den här dagen har varit kall som bara den! Usch jag hatar minusgrader! Vill ha vår. Jaja, efterskolan gick jag till Emma och sen klockan kvart i sex så var det dans till kvart i åtta! Så ja, nu har jag ätit middag och duschat klart och bloggar lite! :-). Vi skulle ha kankan tema på våran dans haha! Vi kommer nästan dansa så här (NOT) och kommer säkert ha sådana här kläder... -.-
Haha, ja! Vi har temat musikal. Jag tror att vi har en låt som Monroe har gjort men den går likadant hela tiden ;-).
Så vi kommer inte att ha låten som är på videon i alla fall! Haha...
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Va bra=) ok va roligt, inte pluggandet kanske^^ Jag har pluggat:P

2010-02-23 @ 12:30:16
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0