Försenat inlägg!

Hej alla läsare!
Idag har jag varit med Sofia, Ida och Emma! Men jag tänkte blogga på förmiddagen men då ringde Sofia till mig och undrade om vi kunde göra något! Ida kom också med. Sen lite senare gick vi till mig och Emma kom också. Då har vi spelat in lite videos och mixtrat med lite allt möjligt! :-). Jag klädde ut mig till en arab, haha... och ja, allt möjligt galet hände ;-). Nu klockan sex så ska Sofia och hennes familj komma och kolla på våran bio! Fast vi får inte se på filmen så vi får ha tv:n är uppe och kolla på melodifestivalen! Haha :-P...
Hmm... vem kan det här vara? Linn eller en arab!? Haha ;-)
Haha, Ida ;-)
Haha, bjuder på den ;-)
Hörs!
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha gud vad fina ni vart xD

2010-02-13 @ 22:14:24
URL: http://trettiofemsekunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0