Frågor om mig!

Hejsan! Här kommer lite frågor om mig!

TIO FAVORITER
1. tv kanal ? Jag brukar oftast kolla på 3:an,4:an och 5:an
2. blommor ? Liljekonvalj
3. färg ? Typ... rosa och svart :D
4. sport ? Dans såklart vad annars liksom?! ;)
5. affär ? Hm... Zara :)
6. musik ? Allt möjligt
7. mat ? Haha jag har många favorit rätter, så jag vet inte!
8. årstid ? Våren! Eller slutet på våren, sen kommer ju sommaren :)
9. djur ? Katt och hund
10. stad ? Stockholm! ♥


TIO FAKTA
1. hemstad - Stockholm
2. hårfärg - blond/brun
3. längd ? 170cm
4. frisyr ? Ganska långt, snebena ;) 
5. ögonfärg - blå/grå
6. skostorlek - 38-39
7. humör ? Haha vet inte X)
8. orientering - Va?
9. tillgänglighet ? Förstår inte...
10. vänster eller högerhänt - Vänsterhänt! ♥

TIO SAKER OM DITT LIV
1. har du någonsin varit kär? - Ja såklart!
2. tror du på kärlek? - Jag tror på att man kan bli kär
3. varför tog ditt senaste förhållande slut? Hm... ja de ni ;)
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Nepp
5. har du någonsin krossat någons hjärta? Vet inte :$ 
6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän? Nää
7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? Ja, haha!
8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? Vet inte! 
9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? Ja det tror jag, en person som sa en sak förut, haha!
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nä kanske inte första ögonkastet! ;)


TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR
1. kärlek eller pengar? Klart man vill ha pengar, men jag tror nog kärlek!
2. vin eller öl? Dricker inte
3. dag eller natt ? Dag! Nätter är till för att sova, haha!
4. tv eller internet? - Internet, där finns ju webb-tv :P
5. pepsi eller cocacola ? Cocacola
6. vild fest eller romantisk hemmakväll ? Vild fest! ;D
7. färgfoton eller svart/vita foton ? Både och!
8. telefonkontakt eller face to face ? Båda
9. aim eller myspace ? Hmm...?


TIO "HAR DU NÅGONSIN"
1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? Haha, vet inte?
2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? Näpp!
3. har du någonsin gjort ngt du ångrat? Japp!
4. har du någonsin hoppas bungyjump? Nej!
5. har du någonsin varit på en husbåt? Öhm?...
6. har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? Vad är det? :$
7. har du någonsin önskat ngn att göra sig riktigt illa? Japp det har hänt...
8. har du någonsin gått på bio ensam? Nej faktiskt inte
9. har du någonsin gillat ngn som inte gillat dig tillbaka? Nej :D
10. har du någonsin tyckt att världen suger? Ja, några gånger

 

Ja så! Nu fick ni reda lite mera om mig! ;)

 

/ L o v e  L i n n ♥


Kommentarer
Postat av: s

glömde antagligen skriva namn då:S

2010-02-05 @ 16:57:57
URL: http://stockholmaarens.blogg.se/
Postat av: Emma

Har du skrivit frågorna själv?

Elr kopierat?

Du har jämt så bra frågor ;)

Har så svårt för att hitta såna, men jag vill inte härma mig i första hand ;)

2010-02-05 @ 17:24:51
URL: http://sveriige.blogg.se/
Postat av: Emma

dig menade jag :P

Och jag hittade några, hoppas jag kan lägga in de utan att du tycker jag härmar dig, sv gärna ;)

2010-02-05 @ 17:28:17
URL: http://sveriige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0