Halloj...

Hejsan!
Förlåt att jag inte bloggade senare igår, men det var något fel på blogg.se

I alla fall! Idag är det FREDAG FREDAG FREDAG! :D! That's good ;).
Dagen har varit ganska roligt faktiskt. Emelie hade med sig sin mp3 så hon hade radio på den! Haha. Vi kom till en arabisk kanal typ som vi satt och lyssnade på, haha! Man jobbar bättre med musik bara det att man kan börja mima till den, haha ;).
Haha, OMG ser ut som jag inte har någon tröja! Fast jag har på mig ett linne ;)
Haha, cp bild X)
Hörs!
L o v e  L i n n ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha gud vad roligt vi hade!!



2010-02-05 @ 20:46:08
URL: http://emelaie.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Du är så jävla snygg! <33

2010-02-05 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0