Hej!

Hej hej!
Idag var det skola och det var inte så farligt! Det gick ganska bra! Sen när vi slutade (alltså klockan tre) så gick jag hem med Ida! Vi pratade om lite allt möjligt! :-). Haha, ja... jag har ju ont i mitt knä, och jag skulle göra någonting med min sko? Haha, och då satte jag mig på huk och skrek över hela kapperummet (stavning?). Det är i alla fall våran hall! Och då skrek jag bara för att jag inte kom upp! Haha, Ida bara stod och skrattade, haha. Din lilla skit >:-) men hon hjälpte mig upp sen. Haha!
Haha, jag hade lite tråkigt... :-P
Haha... ;-)
Önskar att jag hade fin hy! :-(
Någon som vet någon bra kräm mot finnar/acne!? Jag äter tabletter men det hjälper inte :-(
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer
Postat av: s

Aco acnelösning det är fett bra >)

2010-02-10 @ 16:41:47
URL: http://stockholmaarens.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej linn!

har i princip aldrig haft finnar, men ett bra tips från mig, är att du använder både ansiktsrengöring & dag/natt kräm! och snälla, gör inte det misstaget att du köper olika krämer hela tiden, utan försök hålla dig till en speciell kräm och köpa den, ifall du tycker att den är bra vill säga! men bli inte förumplad över de första konserkvenserna, utan vänta gärna en vecka eller två för resultat! använder själv en rengöring/kräm morgon & kväll. jag badar ofta, dvs varje dag. (duschar alltid efter träning osv!) men som sagt, håll dig till en daglig rengöring och smörj in dig. ps. ett bra tips är att på vintern försöka hitta en lite mer fet (iallafall dag kräm..) som hjälper mot kylan. skyddar din hud! på sommaren föredrar jag mycket mindre fet kräm, gärna med solfaktor! ett bra tips är också att inte ha en massa olika smink. håll dig gärna till det du har en längre tid! på sommaren rekomenderar jag ID smink, vilket är ett sorts mineralsmink. PS, det är bra att veta att saker om finnar inte alltid stämmer. MYT: finnar får man för att man är smutsig och inte duschar så ofta.

MYT: man får finnar om man äter mycket choklad.

förstår att de kan vara jobbigt, men kom ihåg att finnarna snart är helt borta! pusspuss o lycka till så hörs vi!:)

2011-02-13 @ 19:22:24
URL: http://tvillingsysterl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0