Hemma nu!

Hejsan alla underbara läsare!
Idag är det torsdag och imorgon är det fredag! Jippie! :).
I alla fall, idag så hade vi ett sista prov i svenskan. Sen så hade vi idrott och på idrotten träffade jag några från mitt dagis så jag och Ida började prata med dom (Ida och jag gick i samma dagis). Innan idrotten gjorde vi en super stor snögubbe, haha! Den blev ungefär lika lång som mig och jag är 170 cm! ;). Efter idrotten gick jag och Emma hem och då så skulle Emma göra en snöboll. Hon gjorde en lika stor som ett huvud och gick runt och bar på den tills vi kom till en väg! Då hann Emma säga
- Linn, nu får du bära...
Haha sen var det så halt så jag halkade och slog ner Emmas snöboll på marken (misstag!) och sen låg den i 3 delar, hahaha!
Nej, mindre prat, mera bilder ;)!
Haha den stora snögubben! Emma, Emelie, Sofia (hon syns knappt!) och Ida ;)
Haha nu är jag med (i röd jacka) ;)
Sofia vill inte visa sitt lilla face :(.
Öhm... ja här ser ni hur jag värmer fötterna, haha!
Haha, yeah! Emma och jag
Haha, en bil på gatan där jag bor... stakars den som har bilen ;)
Hörs!
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, Linn jag kan knappt sluta tänka på det som hände snöbollen, jag och du, hahahahahah! XD

2010-02-04 @ 16:49:52
URL: http://sveriige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0