Imorgon får vi sportlov!

Hej!
Yes! Imorgon är det sista skoldagen och vi får sportlov sen! I ♥ SPORTLOV! Vi börjar dessutom klockan 9! :-), och det betyder sovmorgon :-D

Jaja, idag så har dagen varit ganska rolig! Haha, i alla fall rasten. Ida och Emelie började "bråka" på skoj och då började dom flyga på varandra och var galna och jag slängde mig i snön? Haha, fråga inte varför. I alla fall och då flög dom över mig och jag skrek som jag vet inte vad, sen så skulle jag resa mig upp men Emelie gjorde krokben på Ida så Ida råkade slänga in sin fot (med skon) in i min mun. Haha, och ja bah
- Hm... det smakar lite jordgubb... (skrattar)
Ja typiskt mitt skämt, fast det smakade blä! Haha, spottade bara några gånger efter det ;-). Jaja, min kamera laddar just nu så jag lägger in någon random bild från google! ;-)...


Vill ha nya the sims 3 lyx och design!
/ L o v e  L i n n ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

me too! <3

2010-02-23 @ 18:06:40
URL: http://sveriige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0