Jag har tråkigt ;-)

Hej hej! Här kommer lite frågor om mig :-).

Vad tycker du om kärlek? - Bra :-)

När kramade du någon sist? – Idag :-)

Saknar du någon speciell person? – Yes

Har du svårt för att bli kär? – Nej :-P

Är du singel? – Japp!

När fick du senast en komplimang? – Idag


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös -

Gjort något riktigt dumt? – Hm... kommer inte ihåg :-P

Gjort något du verkligen ångrar? – Ja

Varit nykter på nyårsafton? – Haha, ja såklart :-P

Åkt ambulans? - Ja det har jag...

Gjort nåt olagligt? – Näpp!

Blivit polisanmäld? –

Fått din mamma att gråta? – Nej

Slagit ner någon? – Haha nej inte på riktigt :-)

Skämts över dina föräldrar? - Vem har inte?

Skämts över dig själv? - Ja, många gånger -.-

Sagt jag älskar dig och menat det? – Hm... ja det har jag nog.

Tar du droger? - Nepp

Röker du? –

Vilka kläder sover du i? – Haha, om jag ska vara ärlig, typ en t-shirt och trosor, haha

Varit kär? - Ja!

Är du ensam nu? - Nä, jag är hemma med mina föräldrar, haha!

Vill du ha barn? – Ja när jag blir äldre


SENASTE PERSONEN SOM:

Såg dig gråta? – Mina föräldrar tror jag :-P

Fick dig att gråta? - ...

Du gick på bio med? - Sällan jag går på bio :-P

skällde på dig? - Minns inte...

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? – Näpp

Kramat någon? – Japp :-)

Pussat någon? – Näpp ;-)

Sjungit? - Ja, haha
JAG HAR:

Digitalkamera? - Japp!

Systemkamera? - Nä

Telefon på rummet? - Japp

Egen dator?- Japp

Husdjur?- Jaa

Bra kompisar? - Självklart! Utan er skulle jag inte vara något! <3 :-)

 

Nej nu är det blåsningen på tv:n, hörs kanske senare!

/ L o v e  L i n n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0