Skippar dansen idag!

Hejsan alla läsare!
Idag skippar jag dansen för att jag har jätte ont i knät! :-(...

Ja! Som sagt, jag skippar dansen för att jag gjorde någonting med knät när jag var i stan! Vet inte vad jag gjorde, men det gör i alla fall jätte ont när jag går :-(.
Aja, idag så hade vi prov i engelskan! Det var lite svårt men inte alltför svårt! Orkar inte berätta mera om skolan!
Tänkte göra ett videoinlägg men jag orkade inte ;-)! Det får bli någon annan gång! Men jag tog lite bilder som jag kan lägga upp! :-)...


...

Haha, jag ser helt galen ut! :-P

Haha, Nisse ville inte vara kvar ;-). Men det ska han, moahahahahahaa!

Aj! Mitt knä! :-(...

That's bad!

Haha...

Ja osv! Har man kul med kameran har man ;-)

/ L o v e  L i n n ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0