Skolan var ganska rolig!

Hejsan!
Idag var skolan ganska rolig för en gångs skull! Haha...
Vi hade estet på eftermiddagen men Emma är sjuk så jag var med Lea, Naira och några till. Men vi hade super duper roligt ändå! :D. Vi tog kort i smyg när inte våran estet lärare var där, haha ;). Idag är det dans. Jag väntar just nu på Sofia som är på IUP-samtal!
Haha, Lea BÄST! ;)
Haha, jag och en glad Viktor i bakgrunden, haha! X)
Lea leker med min kamera ;O.
Haha, Lea kollar på mig när jag virkar ;)
Haha, Naira som inte vill vara med på bild! >:O
Haha, Elisabet längst bak, sen jag och sen Lea såklart! ;)
Jag, Elisabeth, Amy, Lea och en halv Axel haha! Inte meningen att han skulle komma med! Men?! Var är Naira X)
A last picture of my friend Lea BÄST! ;)
Hörs!
/ L o v e  L i n n

Kommentarer
Postat av: lleaa

hahhahaahahaha naajjssiggaaa bilder!!!!! HAHAAHAAHHA garva så jag fick ont i magen!! hhahhaahahahahahaha

2010-02-03 @ 18:05:04
URL: http://lleaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0