Snart sportlov!

Hej hej!
Förlåt att jag aldrig bloggade igår, men det var för att jag hade dans och jag den slutade kvart i åtta! Och sen skulle jag duscha och fixa lite saker så jag hann aldrig!

I alla fall! Idag är det tisdag och snart är det sportlov! Vi har ju ledigt torsdag och fredag vecka 8! :-). Sen har vi sportlova hela vecka 9 så det är bra! Då ska jag till Finland och jag kommer att blogga där! Orkar inte berätta om skolan! Idag skulle jag ha varit med Lea, men jag orkade inte! Gud som jag är trött alltså! Jag tror att jag ska göra om min design! Vi får helt enkelt se...


Dagens oufit! Koftan är jätte stor även fast det är S!

Drogad bild men jaja :-P

Yeah!

A last pic!
Nej! Nu är det nog dags för lite middag!
Hörs!
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0