Svar på tal!

Postat av: Anonym
Hur gör du desanginer??? (stavning?)
Svar:
Hejsan Anonym! Hur jag gör designer? Jo det beror på vad du menar... jag använder programmet gimp 2.6!
Jag kanske kan lägga in ett inlägg någon gång hur man gör en enkel "Cuitelinn" design haha! ;). Om du vill att jag ska göra design till dinn blogg kan du mejla mig på [email protected] så kan du berätta vad du vill ha för färg, vad det ska stå, bilder osv!
Hoppas du fick svar på frågan!

Har du en fråga så är det bara att fråga på så svarar jag! :)
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer
Postat av: mee

Aså det är min kompis som vill ha och hon bad mig fråga dig!

2010-02-04 @ 16:03:51
Postat av: Anonym

Aså det är min kompis som vill ha och hon bad mig fråga dig!

2010-02-04 @ 16:04:10
Postat av: S

jag har verkligen inte skrivit den dära kommentaren:S

2010-02-07 @ 10:00:53
URL: http://stockholmaarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0