Svaren till frågestunden!

Hejsan här kommer svaren till frågestunden!
Det blev nästan en timme senare ;)...

Från: Ida <3
Frågor:
1.Hur många inlägg skriver du ungefär per dag??

2.Vilken skola skulle du vilja gå på om du ej fick välja den som du redan går i??

3.Vilket bidrag tyckte du var bäst/sämst i melodifestivalen??


Svar:
1. Det är olika, någon stans emellan 3-10 ;).
2. Öhm... kanske norrvikenskolan eftersom man får ha godis där, hahaha ;)
3. Den som var bäst var nog den sista om jag måste välja! Och den sämsta var nog den andra!
Från: EmmaClémentine
Frågor:
1. Vilken är din favorit affär?

2. Hur många besökare har du ungefär pär dag?


Svar:
1. Hmm... det var svårt, jag har olika favorit affärer men jag gillar Zara :)
2. Förut hade jag bara 2-5 besökare men jag har börjat blogga lite mera än förut så nu har jag omkring 20-40...
Jag vet att jag inte har så många men men ;)
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0