Äntligen fredag!

Hejsan!
Idag är det äntligen fredag! I ♥ Fredagar! I skolan så hände allt möjligt, haha... om man tänker efter har dagen varit ganska konstig ;). Våran lärare blev sur om man pratade för mycket så om hon han räkna till 5 så skulle vi springa ett varv runt skolan på tre minuter, haha konstigt? ;). Det var meningen att det inte skulle vara roligt men det var nog nästan det roligaste jag har gjort på en fredag, haha! ;). Men nu så är jag hemma efter en ganska roligt dag och bara väntar på att klockan ska bli åtta så man kan kolla på tv! :).
Hehe...
Yeah!
Hehe, lite cool bild med mitt hår ;). Men mitt face ser helt sjukt ut :P.
Hehe, vad gör jag med fingrarna? ;)
Hörs!
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0