Är det bara jag som är efter?...

Haha, som sagt, är det bara jag som är efter? Först idag fick jag veta vad mongo betyder X).
Kollade runt men hittade aldrig någonting så jag frågade min vän Sofia på msn, haha!

Okej om jag ska berätta om dagen har den inte varit så intressant. Vi har haft Matte och Engelska, tråkiga skolan behöver man inte prata om ;). Sen efter skolan har jag typ bara slappat, första dagen på veckan liksom;). Ska vara uppe ett tag till innan jag drar mig till sängen! Man vill inte till den på kvällen men på morgonen vill man inte släppa taget om den, haha!

Hörs imorgon!
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Linn lugn, jag är nog mer efter än vad du är XD jag lär mig saker vad de betyder sen så glömmer jag bort, vet inte heller vad mongo betyder :P XD

2010-01-18 @ 21:46:09
URL: http://sveriige.blogg.se/
Postat av: Emma

Linn, bara en fråga...

Hur har du gjort bilden? :P

Den är så rolig :D

2010-01-22 @ 16:40:04
URL: http://sveriige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0