Fryser ihjäl!

Hejsan alla läsare!
Idag kom jag hem kvart över tre! Dagen var ganska bra ända tills vi skulle ha idrott! Vi skulle åka skridskor ute! :O. Det var skit kallt! Jag kunde knappt röra på fingrarna och jag hade ingen känsel någonstans! Snacka om hemskt... så då gick Ida, Sofia och jag in till damernas toa som fanns i närheten ;). Och ja, jag tänkte ta en bild om hur jag stod och värmde mina fötter men jag berättar istället. Det fanns två handfat där och då så var mina strumpor, skor och mina fötter is kalla och blöta, så jag tog upp foten i handfatet och sprutade på varm vatten på mina fötter! Haha, låter helt sjukt men det var jätte skönt ;). Jag fryser fortfarande som jag vet inte vad, även fast jag är inne och har på mig en kofta och en filt och byxor såklart ;). Blir bara massor med text nu, har tyvärr ingen bild jag kan lägga in. Jag tror att jag ska ta och spola upp ett varmt och skönt bad! :) Vi hörs!
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0