Good morning!

Hejsan alla söta läsare!...
Eller man kanske ska säga god morgon, ;). Det är något hemskt som hänt! När jag vaknade i morse så hade jag värsta variga finnen på näsan! Fy fy fy fy! Ska gå och ta på finn-medel :P. Idag så tror jag inte jag ska göra något. Jo, först klockan 6, då ska jag på middag! :). Annars tror jag att jag kanske ska till stinsen med några personer! Slänger in en lite morgon bild på mig. (Är inte fixad!)
Slitna jag ;)
Öhm, jag X) haha!
Oups, ni ser finnen nu... Iallafall some one ringing!
VARNING FÖR FUL BILD ;)
Yay! Nu ringde Sofia och vi ska gå till stinsen :)! Kommer kanske ta bilder med min mobil ;). Lägger i så fall upp dom sen! Nu har jag lite bråttom, Sofia väntar på mig!
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Hur kan du rita såna bilder på gimp?! :O

Haha, mina skulle nog inte bli lika fina :P

2010-01-23 @ 11:32:58
URL: http://sveriige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0