Hej...

Hejsan!
Idag så är det söndag, ganska skönt att det inte är måndag :P. Jag har nyss färgat ögonfransarna men det syns inte så mycket :P. Man skulle blunda i 15-30 minuter men jag blundade i 15 minuter, skulle inte orka vänta i 30 min, haha! :P. Idag så händer ingenting särskilt vad jag vet. Några ska komma på fika till oss klockan tre. Men jag lär blogga mera sen. Snart är det alla hjärtans dag också. Och fettisdagen ;)...
Vad är egentligen rätt? Fet-Tisdagen eller Fettis-dagen? ;). Vad säger ni? Haha...
Jag sa alltid fettis-dagen förut för jag inte visste att det skulle vara fet-tisdagen :$
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

har ny blogg

står varför på min gamla.



ny: www.emelaie.blogg.se

2010-01-31 @ 15:05:18
URL: http://emelaie.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag sa också fettis dagen när jag var liten, säger det fortfarande :P

2010-01-31 @ 16:03:34
URL: http://sveriige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0