Hellu!

Hej!
Idag har jag varit med Lea & Emma! Vi hade jätte roligt! :). Först var vi hemma hos Emma och Spelade lite wii, gjorde soda stream X), och massor med andra saker. Sen gick vi till stinsen för att Lea skulle köpa en rosett till någon. Sen gick vi hem till mig för att Lea ville hälsa på min katt Nisse, hehe. Sen kollade vi lite på datorn och sen skulle dom gå hem. Sen beställde jag & min mamma hem kina mat. Mums! Sen har jag bara chattat lite och varit inne på stardoll.se ;). Har lite tråkigt just nu, så jag leker med min webcam, haha X).
Haha. bjuder på dom ;).
Här är två bilder på min katt Nisse :).
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vi hade faktiskt väldigt roligt, måste göra det igen XD

Nisse blev nog också lite irriterad :P

Och när Lea skakade soda stream flaskan jätte mkt och sen öppnade den på en gång! XD

2010-01-08 @ 00:31:55
URL: http://sveriige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0