Idag...

... så var det skola som vanligt :P. Inte så intressant att veta vad jag gjorde! Efter skolan var jag med Emelie och Ida. Vi gick först till stinsen och köpte lite saker, sen så gick vi hem till mig och gjorde allt möjligt. Haha... jag har en film på min mobil och då är en låt med och jag och jag gör en sak... Hahah, Emelie och Ida skrattade ihjäl sig ;O. Tänker inte säga vad det var för film. Just nu kollar jag på tv och har nyss duschat och tvättat håret! Juste, igår på eftermiddagen så blev det en läcka i vattenrören i marken så det sprutade upp vatten ur asfalten så vi hade inget vatten på hela kvällen igår ända till halv ett på eftermiddagen idag. Riktigt skönt att ta en dusch nu! ;).
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0