Litet inlägg

Hej!
Nu så sitter jag i mitt rum och dom andra mixtrar med sitt eget :). Tänktde lägga in ett litet inlägg nu. Typiskt att jag alltid börjar hicka när jag ska göra ett inlägg, haha! Jusdet jag blev jätte rädd när jag kom in i mitt rum. Jag skulle precis sätta mig så såg jag att min bedd madrass var som en kulle. Jag blev ju jätte rädd och hoppade undan. Sen skulle jag kolla under och då ser jag att...
Kullen från bedd madrassen :P
Jag lyfte försiktigt bedd madrassen och då så¨såg jag att!.....
... det var Nisse ( min katt ) som låg under bedd madrassen, haha'
Han ligger fortfarande och sover under bedd madrassen, hihi ;)
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer
Postat av: S

vrf blir katter så bra på bilder hela tiden:(

:P

2010-01-01 @ 16:50:20
URL: http://stockholmaarens.blogg.se/
Postat av: ekele

vad söt

2010-01-03 @ 13:19:04
URL: http://ekele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0