Svar till frågestunden!

Här kommer svaren till frågestunden! Blev en dag innan.
Postat av: Lea
Hur mycket kostade din mobil?
Svar: Den kostade 2349 kr!
Postat av: Ekele
Om du skulle få en ny katt, vad skulle den heta?
Svar: Om det var en tjej skulle den nog heta Emelie, vad annars ;).
Om det var en kille tror jag den skulle heta Pelle, tror jag.
Postat av: Maddie
Om du var tvungen att lyssna på ett band i hela ditt liv, vilket skulle det då vara?
Svar: Hm... det var svårt. Jag tror det kan vara Green day, om det måste vara ett band. ;)
Postat av: Emma
Vad vill du jobba som när du blir stor?
Svar: Oj! Nu måste jag tänka... kanske veterinär. Eller något liknande!
Det var svaren till frågestunden! Hoppas ni fick svaren.
Ska fortsätta att kolla på let's dance nu!
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer
Postat av: Maddie [ Fotoblogg ]

Haha, green day är riktigt bra :D <3

2010-01-17 @ 18:13:07
URL: http://trettiofemsekunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0