And here are the pic's!

Japp! Låt bilderna ta över!
Hemsk bild, men det är jag i bilen påväg till Sofia's fest! :)
Yeah!
HEMSK BILD, men väl framme satt vi och pratade i en halv timme :)
Mitt paket till Sofia. Visst har jag skrivit fin? Haha eller inte...
Emma var lika söt som vanligt :)
Haha, lite rolig bild ;)
Haha, jag var oförberedd!
GRATTIS VACKRASTE SOFIA!
Haha, BALLONG KRIG! >:-)
Många ego bilder ;)
Haha Ida bästavän. Var det tråkigt? ;)
Emmas tur!
Emelie var super duktig!
Ida också!
Haha rolig bild :P
Fast jag sög, jag kom sist i våran grupp :P
Söta Emma håller i en vatten melon. Eller nej vänta! Det är ett klot! ;)
Och jag håller i världens största apelsin ;)
Ida ska springa fram och krama Emelie... aww! :)
Suddig o ful bild på mig!
Söta Sofia öppnar alla presenter! :)
Paket! :D
Ja det var alla vettiga bilder jag hade ;). Resten ska raderas NU!

Kommentarer
Postat av: emelie

SV:japp jag kopierade bilderna vad roligt vi hade

2010-03-29 @ 16:04:38
URL: http://emelaie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0