Hade fullt upp igår!

Hej!
Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag hade helt enkelt mycket att göra! That's life!

I alla fall, idag har dagen varit riktigt rolig faktiskt! Jag vet inte varför, antagligen för att jag har sovit bra inatt och jag var pigg! Ida och jag fick skratt attacker som vanligt, haha! Vi skulle typ göra en framsida till en "vasatiden" tidning och då skulle vi typ ha nyheter som lyder såhär:
GUSTAV VASA HAR FÅTT FINNAR!
KARL X GUSTAV HAR ODLAT SKÄGG
OSV...
Ja, ni förstår våran lilla humor ;). Sen så slutade vi klockan tre och Ida och jag gick hem! Så dagen har varit jätte bra! :). Synd bara att stackars Emelie ligger hemma och lider, men snart ses vi! :D, VI SAKNAR DIG! KOM TILLBAKA! Måste städa rummet nu -.-. Annars blir det ingen månadspeng för lilla mig! Men jag bjuder på ett litet videoinlägg som jag nyss gjorde!



Hehe, jag låter alltid som en kille och ser alltid hemsk ut, men jaja!
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0