Im in Finland now!

Hej på er!
Nu sitter jag i mitt rum här i Finland och det finns internet! Fast det är väldigt segt så jag KANSKE kommer blogga mera idag. Det är ju en timme före här så klockan är snart tjugo i tre! Men jag lever och har det bra här så hörs vi KANSKE sen ;-). Jusdet vill bara säga det här. Vi skulle gå upp klockan halv sex svensk tid imorse (på båten) men då så hade mammas mobil ställt sig till finsk tid klockan halv sex, och då kollade jag på min mobil och ba
- Min klocka är ju 4:30!?
Haha, så vi gick upp klockan halv fem, haha! Ja så kan det gå ;-). Det b lir tyvärr ingen bild nu!
/ L o v e  L i n n

Kommentarer
Postat av: Noha -

Hej, jag har frågestund just nu i bloggen. Kan du ställa någon fråga/frågor ? :D



http://nohaahourani.blogg.se/2010/march/fragestund-fraga-paaa.html#comment

2010-03-06 @ 12:09:58
URL: http://nohaahourani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0