Ingen dans idag

Hej!
Idag gick jag till skolan och det kändes roligt att träffa alla igen! Typiskt bara att Ida blev sjuk! Krya på dig! <3 :-).
Det blir ingen dags för mig idag, eftersom jag fortfarande är förskyld. Jag kan inte lägga upp några bilder heller eftersom min kamera laddar nu. Så vi får helt enkelt vänta med bilderna! Så jag har inte så mycket mera att skriva om... Jo jusdet! Jag har ju min webcam som jag kan ta en bild med :-).
Haha ignorera mitt ansikte ;-)
Haha... har ingen bra fotodag idag
Haha cp bild -.-
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer
Postat av: Ida <3

Aww, Jag saknar dig med! <333

Typiskt att jag ska bli sjuk efter dig :(

Jag har inte spyt iaf! :-D Tror jag fått ngt slag av influensa :) iaf bättre än att Spy! :P



Ses// Ida <333

2010-03-10 @ 18:37:10
URL: http://idke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0