Jag ska ju till sälen...

Hej!
Jag hinner inte berätta något om skolan nu eftersom jag aldrig packade igår utan jag somnade i sängen när jag bara hade lagt i en sak, hehe :p. Så jag måste packa det sista nu eftersom vi ska åka till sälen klockan 5 ikväll, så jag kommer inte att blogga något mer idag tror jag. Men håll ut till imorgon kväll (eller morgon) eftersom vi kommer att ha internet där! Woho! Så jag slänger in en webcam bild nu så hörs vi imorgon! ( I sälen! ;)!)
En liten bild bara sådär!
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej linn!

jag är jätte röd i ögat och svullen! har också ont i ögat saknar dig med



hälsa alla

2010-03-19 @ 09:17:57
URL: http://emelaie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0