Kom hem ifrån dansen för ett tag sedan!

Hej!
Nu så har jag ätit middag. Dagen har varit lite både och. Det verkar som att alla i skolan vet mitt namn, haha! Alla bara, "Hej Linn!" och "Hur äre Linn?" Ja och så. Vissa av dem går i nian, haha! Scary :s! Jaja, efter skolan så kom Sofia och Emma hem till mig eftersom vi skulle till dansen! Och nu är jag hemma! På torsdag kväll ska jag åka till sälen över helgen men jag kommer att ha internet där så jag kommer nog kunna blogga lite på kvällen! Jag ska dit med Sofia och min pappa och Sofias pappa och hennes lillebror tror jag? Det ska hur som helst bli roligt!
Jag kommer nog inte hinna blogga mera idag eftersom jag måste tvätta håret snart. Så jag slänger in någon sådan här rolig sak som jag såg på Emelies blogg!
BTW, BESÖK EMELIES BLOGG!
WWW.EMELAIE.BLOGG.SE
WWW.EMELAIE.BLOGG.SE
WWW.EMELAIE.BLOGG.SE
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, jag såg den också där, men igår kunde jag inte fixa den där dumma HTML koden :P

2010-03-16 @ 17:18:36
URL: http://sveriige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0