Kommer ni ihåg?

Hejsan svejsan!
Gud, jag har den här låten på hjärnan så jag MÅSTE bara lägga upp den!♥


I alla fall!
Idag så gick skolan riktigt segt på förmiddagen. Det kändes som en evighet när det bara hade gått en min. Gash! Jaja, på eftermiddagen fick jag massor med energi och jag fjantade mig och fick skratt attack så jag blev helt tårögd! Haha, jaja sen så gick jag hem med Ida, Elisabeth och Emma! Vi stannade vid någon snurr sak som man satt i så man kände sig helt full, haha! What ever, nyss åt jag mellanmål och solen skiner! Yay, det har smällt skit mycket!
Btw, ni kommer väl ihåg mitt löfte som börjar idag. Blogga MINST 6 inlägg per dag :). Vi får se hur det kommer att gå och hur länge det kommer att hålla, haha! Just det! Mina byxor har spruckit mitt i grenen. Wops! Thihi får ta och byta byxor :).
Haha CP bild men what ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0