Sorry att jag aldrig bloggade...

Hej!
FÖRLÅT att jag inte bloggade i sälen, men jag hann helt enkelt inte. Vi åkte skidor nästan hela dagen. Efter det så handlade vi mat, sen var datorn upptagen och sen så var det tv dags, och sist men inte minst så skulle jag sova. Så förlåt! Men that's life! I alla fall. Idag så trodde jag att det var lördag imorse (men sorjligt nog så är det måndag!) Skolan orkar jag inte berätta så mycket om. Sen så packade jag upp sakerna och så bytte jag om och stack till Emma. Vi åkte till dansen klockan halv sex och slutade klockan kvart i åtta. Så jag har precis ätit middag och ska ta en skööön dusch!
LÅTARNA VI HAR PÅ DANSEN:

KEEP ON DANCING - NO DOUBT ♥
BECAUSE WE CAN - MOULIN ROUGE ♥
Haha, den sista låten är väldigt konstig :P. Men men, vi får se om jag bloggar mera ikväll. Annars bloggar jag mera imorgon. Jag tror att jag kommer att göra ett videoinlägg imorgon. Vi får se om jag har tid :).
Hörs!
/ L o v e  L i n n ♥

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

hejsan allt bra?

2010-03-23 @ 17:17:56
URL: http://fotograbben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0