Mallorca

Hej ! Jag lägger in några bilder från mallorca i alcudia. Jag ska till cypern om några veckor, så efter det kan jag lägga in lite bilder från den resan:-). Men här är några bilder ifrån mallorca.

På  flyget på  bilden jag o pappa (fula jag ) lol

Jag igen 

Jag på bussen till hotellet

en till bild , vet att jag ser hemsk  ut men va tröt

jag på stranden utanför hotellet

bild från balkongen ( in zoomat )

pappa med datorn, lol XD

jag på någon restaurang, ser hemsk ut igen

haha jag gör någon slags grimars

jag vid något stort träd

jag och mamma vid solstolarna. Jag var sjuk:(

haah  ful men får bjuda på den ändå:)

poolen, på bild- Jag och pappa och nån annan 

jag

först nu märkte jag att hon tog kort XD

jag och mamma vid restaurangen

och pappa ( det ser ut som han e ledsen ) LOL

Några krukor XD <3

Jag vid min "säng" -.-

mina föräldrars rum -.-

Jag vid någon restaurang

Frukost=)

Blomma

Vattnet=-)

här väntar vi på en båt med glas  botten

utsikt från båten

på båten <3

berg

Jag

påväg tillbaka till stranden

Jag påväg ner  till havet:-)

jag i vattnet (havet)

I havet igen:)

En till bild

sista dagen:(

Snart skulle bussen komma.

Det var väldigt många bilder men jag gjorde det för er:) <3  Enjoy!

/Linn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0